sâmbătă, 23 aprilie 2016

Cumpara Dark Souls 3 la CEL MAI MIC PRET - IEFTIN - REDUCERE

Cumpara jocul Dark Souls 3 la cel mai mic pret de AICI

Dark Souls 3 Cerinte de sistem
CPU:Intel Core i3-2100 / AMD FX-6300
CPU Speed:Info
RAM:4 GB
OS:Windows 7 SP1 64bit, Windows 8.1 64bit Windows 10 64bit
Video Card:NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / ATI Radeon HD 7950
Sound Card:Yes
Free Disk Space:25 GB

Snazzy Hazzy    STEAM COMMENTS
Review from STEAM automatic translation from English to Romanian using Google Translate
Am chemat o fantomă nebună cu intenția de a dueling el, dar în schimb sa așezat și a oferit pâine prăjită cu mine. Am continuat pe tot parcursul de decontare undead împreună în ciuda prudenței mea de el și el ma ajutat să ia toate mafioti din zona înconjurătoare. După un timp, am devenit obișnuiți să luptă alături de prietenul meu newfound și a început să-mi cotitură înapoi la el știind foarte bine că mă va proteja la ultimul său, murind respirație. Am fost o echipă. Cei mai buni prieteni, și nimic nu putea sta în cale. El nu poate să fi fost un războinic de lumina soarelui, dar moștenirea lui Solaire prosperau în el. Jolly cooperare a fost reluată până când ne apropiam blestemul putrezit Greatwood ... Și atunci am decis să iau încă o altă șansă și convoca oa doua Mound-Maker pentru a vedea dacă am putea să-l aduna la partea noastră. Planul de succes părea că la început. Dar nu a fost cu mult timp înainte am observat unele modele suspecte în mișcarea fantomă, iar interesul său în spatele meu a devenit o preocupare semnificativă. anxietatea mea sa dovedit justificată atunci când fantoma a luat un leagăn la mine cu greatsword lui și a ratat. protectorul meu loial a ridicat atât mâna și degetul mijlociu de la atacator, înainte de încărcare înainte cu furie place de care a văzut nici unul din Lothric. El a făcut datoria personală să se încheie cu viața trădătoare a celui care ar îndrăzni această încercare de a lovi în mine, și înainte de mult timp nebun violent fugea de mânia noastră veselă. Se repezi pe o scară și sări peste acoperișurile înainte de a scădea în cele din urmă o distanță dăunătoare pentru sol, oferindu-ne o deschidere pentru a ataca. însoțitorul meu sa lansat de căpriori și Capul său curge fluturat în aer maiestuos ca el readied sabia și a aruncat spre necredinciosul care ar îndrăzni să scuipe pe principiile de cooperare și de lumina soarelui. Protector brav sa aruncat sabia adanc prin spatele atacatorului înainte de a putea să scape, arma de măcinare prin os și carne și care îl aduce un pleavă lipsit de viață. Am renunțat în jos în urma asta și ne-am făcut cu mâna și filat cape noastre unul la altul, în entuziasm și veselie victorios. Dar aceasta a fost sfârșitul timpului nostru împreună. I-am dat unul de altul de un val de finală înainte de corpul prietenului meu a început să se estompeze ca el a fost din nou la propria whisked lui dimensiune. Mi-a lovit Nu l-am mai vedea niciodată

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu