vineri, 8 aprilie 2016

Cumpara jocul RUST mai ieftin la reducere




Cumpara jocul RUST mai ieftin la reducere  de aici: Click

Rust Minimum Requirements

CPU:Info
CPU Speed:2 GHz
RAM:4 GB
OS:Windows XP
Video Card:Graphics card with DirectX 9 level (shader model 2.0) capabilities. Any card made since 2004 should work
Sound Card:Yes
Free Disk Space:1 GB

D A N I E L    STEAM COMMENTS
Review from STEAM automatic translation from English to Romanian using Google Translate
M-am trezit pe o insulă ciudat, am avut o piatră și o torță (Flaming unul) Am lovit niște copaci cu Stânca mea și au bătut niște pietre mai mari pentru a obține de piatră și metal, am găsit plante stofe și a făcut un arc, apoi a început de vânătoare. A ucis 2 sau 3 Cerbi și Raw Piept de pui luat de la ei precum: piele, mai stofa, fragmente de oase și grăsime animală. Am decis să găsească un loc oraș / jafului. Rubrica alături de un munte și mă uit în pădure și Ce înseamnă aceasta? O cutie de armată verde ciudat a fost acolo. Era un Airdrop. Am furat o pușcă de acțiune Bolt (cu 2 Marcatori) și un SMG (cu 6 Gloante) Am crezut că acestea ar veni la îndemână. Am găsit niște Sateliții mari rupte și a decis să jefuiască. S-au găsit nici o pradă și se întuneca. Am auzit un zgomot și sa ascuns într-o cameră mică de metal și am așteptat ... Am fugit afară și a fugit spre dealuri, dar s-au întors la zori. Am lovit un butoi și a fugit, nu a explodat, așa că am bătut în sus și mă joc prada! M-am dus în jurul valorii de lovind toate butoaiele am putut găsi și în curând am avut: o arbaletă, Ice salvaged alege și unele fragmets Proiectam, o mulțime de aceste! apoi m-am gândit că voi construi o bază, am construit o bază de lemn bloc 2x2, cu un perete de perete 1 ridicat și am mobilat baza mea cu Forge și a stabilit niște metal pentru a crea. In timp ce Forge făcea magia m-am dus în jurul valorii și a găsit mai multe butoaie pentru a sparge. M-am dus înapoi la bază și a constatat că forjă mea era goală. M-am dus înapoi la busting la butoaie, dar apoi ... Am găsit ... batoane de ciocolata ... pe podea în saci ... Mi-am luat pe cei ca un copil mic, mâncând mâncare pe podea! apoi am fost la poziția înapoi la bază și am să CHEAK inventarul oprit meu, dar a fost întrerupt de o lumină aurie și un zgomot puternic. Ei au venit. Bandiți. Am fugit la un Bush, în timp ce am fost împușcat și fotografiere oprit ... am scos-mi și a așteptat SMG, am om a venit și sa uitat la mine, am știut ce jucători Rust au fost ca și m-am gândit că voi apăra patria mea mai degrabă sau mor încercând, așa că am apăsat pe trăgaci și da drumul meu 6 gloanțe ca un om nebun, toate lipsesc capul lui, am așteptat câteva secounds și am fost pe podea plângând pentru ajutor și am murit. Am respawned prin sacul de dormit pe care l-am ascuns în tufișuri și le-am văzut, am alergat la bază și a închis ușa mea ... Ușa mea mă va proteja, dar nu ... ei doar deschis ca o persoană civilizată ar fi, am țipat în microfonul meu te rog, nu mă ucide! Apoi au spus ok Daniel este prietenos, joc mă spatele meu pușcă acțiune Bolt și o pușcă de țeavă la întâmplare și a plecat ... M-am întors la baza mea și autentificat afară. Rust Imprevizibil.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu